Porr små flickor

Denna lista består av sökord som för oss okända personer använt för att hitta till Badlands Hyena under den senaste veckan. Googles vägar äro outgrundliga. Vi har sedan arrangerat orden och delat in dem i olika avdelningar. Inget är påhittat eller redigerat. Dra dina egna slutsatser.

Avd. Sverige
fisting sverige
Religion i sverige 500-1500

Avd. diverse
Ekorrar
troll
Polen Knark
urinprov+rent
zeppelinare
dildomaskin
teletubbies
sniglar

Avd. flickor/tjejer
kåta flickor
unga flickor
unga flickor +sex
sex med flickor
porr små flickor
Glädjeflickor
naken tjej
tjejen kissa
tjej som är naken
unga tjejer som visar sina nakna stjärt

Avd. mer porr
svamp på penis +bilder
penis utveckling bilder
Kåta ord
sex porr
stjärtar
du som vill knulla mig
kukas sex

Avd. von Holstein
johan stael von holstein narcissism
varifrån kommer satanismen
intelegenstest
lobotomi 2007
tomtar
nedhasade byxor i Lousiana

Fler samlingar med sökord på Badlands Hyena:

Boysex beim Duschen
Naken stjärt i duschen
Dubbel sex
Porre med dild
Maximus pervers bizarre-porr
Porr små flickor

Fredrik ”Flipper” Filén

29 thoughts on “Porr små flickor

  1. Byggblasket:

    När det gäller din dyslexi kan jag bara rekommendera bra rättstavningsprogram, de finns ju även som tillägg till web-browsern numera.

  2. jag hittade hit när jag undrade om man kan göra alla badande kvinnor gravida genom att onanera i poolen … har ännu inte provat men efter att ha läst att det funkar skall jag prova :)

  3. Hittar inget när jag skriver in (Det spruckna könet)Alltså med det ordet menas kvinna. Eller att man skriver in Monas toblerone-väska. Då borde ju hennes nya dyra rosa väska dyka upp.

  4. Och vart tog de homosexuella sälarna i östersjön vägen?

    söker och söker jag stigen
    ej finner
    mitt kön oh mitt kön
    oh vad det rinner

    jag spanar och letar
    och om jag hinner
    Jag tar mig i brasan för det är
    där som det brinner

  5. Sökat på ennat BarkeSven i å kona hannses i fälyckan me ennat geta. Å dåa kumm ennat
    KummunalJan i Torpboda he ställe.

    Vaska nu he va bra för?

  6. Frågan är väl varför människor har hittat till er blogg genom att söka på dessa ord? Har ni någon bra förklaring till detta?

    • Ja det kan man fråga sig. Jag har bara tillgång till de senaste dagarnas sökord, så de måste samlas in under en tid, vilket jag inte gjort på länge, tyvärr. Så det är nog många guldkorn som försvunnit.

      BH

  7. Innevarande Web-sida är ju en formidabel success! På väg att bli DEN intellektuella portalen för Sveriges intellektuella, i samarbete med Google. Så, mitt förslag är att den utökas med lite intellektuellt julpyssel. Låt mig föreslå följande format:

    Vilken av följande rader:

    a) Giant Dildo
    b) Sara Palin
    f) Krökt Rymd

    ska bytas mot någon av följande rader:

    d) Relativitetsteori
    e) Albert Einstein
    c) Avelskossa

Kommentera

